Hotel JAKUBUS, to miejsce gdzie natura łączy się z nowoczesnością, gdzie spokój i cisza inspirują do działania, gdzie komfort odpoczynku konkuruje tylko z różnorodnością atrakcji.

JAKUBUS to nowy koncept, który łączy w sobie miejsce organizacji międzynarodowych zawodów jeździeckich, bazę konferencyjną oraz doskonałą lokalizację do organizowania dużych imprez plenerowych. Aktualnie poszukujemy pracowników na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce pracy – Jakubowice k. Namysłowa (woj. opolskie)

Wymagania:

  • Wykształcenie minimum średnie
  • Zaangażowanie w pracy, samodzielność, umiejętność efektywnego planowania i organizacji pracy
  • Umiejętność współpracy w zespole oraz komunikatywność
  • Znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego umożliwiająca komunikację dla potrzeb zawodowych
  • Orientacja na klienta i umiejętność budowania właściwych relacji z klientami
  • Gotowość do pracy zmianowej
  • Mile widziane – doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

Zadania:

  • Obsługa gości, zgodnie ze standardami hotelu
  • Przyjmowanie i rejestracja korespondencji
  • Meldowanie i wymeldowanie gości hotelowych
  • Rozliczanie gości hotelowych
  • Obsługa centrali telefonicznej, skrzynki mailowej
  • Wsparcie innych działów, zamawianie materiałów biurowych

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Pracę w renomowanej i nowoczesnej firmie o stabilnej sytuacji rynkowej
  • Możliwość rozwoju zawodowego i awansu
  • Szkolenia specjalistyczne oraz dostęp do najnowocześniejszej techniki i wiedzy
  • Prywatny pakiet medyczny
  • Przyjazne środowisko pracy, otwartość pracodawcy na pomysły

 

Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie aplikacji do 15.10.2017 z dopiskiem w temacie „specjalista ds. obsługi klienta” na adres:

rekrutacja@jakubus.pl

Prosimy o dołączenie klauzuli zawierającej zgodę na przetwarzanie danych osobowych.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.