1. Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby.
2. Doba hotelowa trwa od godziny 15.00 do godziny 11.00 dnia następnego. Przekroczenie godziny wymeldowania o nie więcej niż 2 godziny skutkuje naliczeniem dodatkowej opłaty wysokości +50% do ceny. Przekroczenie godzin wymeldowania o więcej niż 2 godziny skutkuje naliczeniem dodatkowej opłaty +100% od regularnej ceny doby hotelowej
3. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846-849 kodeksu cywilnego, o ile strony nie postanowiły inaczej.
4. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go gości.
5. Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
6. We wszystkich pomieszczeniach Hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia. Za naruszenie zakazu palenia Hotel będzie obciążał gościa hotelowego karą pieniężną w wysokości 1000 złotych. Kara będzie doliczana do rachunku gościa hotelowego podczas wymeldowania z Hotelu.
7. Za dodatkową opłatą w wysokości 40 złotych / doba, dopuszczamy w naszym Hotelu również pobyt Państwa pupili / zwierząt. Wszelkie szczegóły muszą być jednak uzgodnione wcześniej, przed Państwa przyjazdem do Hotelu. Za nie zgłoszenie posiadania zwierzęcia, Hotel pobiera dodatkową opłatę w kwocie 200 zł.
8. W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22.00 do godziny 6.00.
9. Zgubienie karty do pokoju skutkuje obowiązkiem uiszczenia Hotelowi dodatkowej opłaty w wysokości 50 zł.
10. Informujemy również, iż bez oddania karty do pokoju, nie będziemy mogli rozliczyć pobytu. Prosimy o zabieranie kart do
wymeldowania.
11. Hotel nie ponosi odpowiedzialność z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną pod warunkiem, iż przedmioty te zostaną oddane do depozytu.
12. W przypadku nie przestrzegania postanowień Regulaminu, mimo upomnienia ze Strony Personelu lub Dyrekcji Hotelu, Dyrekcja Hotelu jest uprawniona do zobowiązania Gościa do opuszczenia Hotelu.
13. Skorzystanie przez Gościa z usług Hotelu jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią regulaminu oraz zobowiązaniem się do przestrzegania postanowień w nim zawartych.
14. Regulamin wchodzi w życie od dnia 01 czerwca 2018 i obowiązuje do dnia odwołania przez Dyrekcję Hotelu.