Recepcjonistka / Recepcjonista
Zadania
- Profesjonalna obsługa gości, zgodnie ze standardami hotelu
- Przyjmowanie i rejestracja korespondencji
- Meldowanie i wymeldowanie gości hotelowych
- Kompleksowe informowanie o warunkach pobytu, niezbędnych formalnościach oraz usługach dodatkowych
- Sprzedaż i rozliczanie usług hotelowych
- Obsługa centrali telefonicznej, skrzynki mailowej
- Wsparcie innych działów, udział w realizowanych projektach
Nasze wymagania
- Wykształcenie minimum średnie
- Zaangażowanie w pracę, samodzielność, umiejętność efektywnego planowania i organizacji pracy
- Umiejętność współpracy w zespole oraz komunikatywność
- Umiejętności interpersonalne
- Dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego
- Gotowość do pracy zmianowej i w weekendy
- Mile widziane – doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
To oferujemy
- Pracę w pięknym i prestiżowym obiekcie
- Pracę w renomowanej i nowoczesnej firmie o stabilnej sytuacji rynkowej
- Możliwość rozwoju zawodowego i awansu
- Szkolenia specjalistyczne oraz dostęp do najnowocześniejszej techniki i wiedzy
- Przyjazną atmosferę pracy, otwartość pracodawcy na pomysły
- Prywatny pakiet medyczny dla Ciebie i Twojej rodziny
- Świadczenia socjalne (m.in. dofinansowanie do wypoczynku, do aktywności sportowo-rekreacyjnej, ZFŚS)
- Płatny system poleceń pracowniczych
- Dodatkowy urlop urodzinowy
Specjalista ds. sprzedaży (umowa na zastęstwo)
Wymagania:
- Minimum rocznego doświadczenia w sprzedaży, mile widziane w branży hotelowej, turystycznej lub eventowej,
- Silnie rozwinięte kompetencji sprzedażowych w zakresie pozyskiwania nowych klientów oraz umiejętności negocjacji,
- Sumienność, dokładność,
- Umiejętność budowania oraz zarządzania relacjami z klientami,
- Zorientowanie na wysoki standard obsługi klienta,
- Umiejętność pracy pod presją zadań i czasu,
- Komunikatywność, samodzielność, dyspozycyjność.
Mile widziane:
- Znajomość branży hotelarskiej,
- Umiejętność zarządzania budżetem
Zadania:
- Realizowanie strategii sprzedaży hotelu zgodnie z polityką firmy,
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów,
- Przygotowywanie ofert i prezentowanie oferty hotelu,
- Prowadzenie negocjacji i spotkań handlowych,
- Budowanie długofalowych relacji biznesowych,
- Sporządzanie raportów sprzedaży i analiza wyników,
- Analizę potrzeb klientów oraz doradztwo w zakresie dopasowania konkretnych rozwiązań,
- Koordynowanie realizacji umów i zamówień we współpracy z działami operacyjnymi hotelu,
- Nadzorowanie kompleksowej, prawidłowej obsługi imprez od przygotowania oferty, po realizację umowy,
- Monitoring rynku oraz działań konkurencji,
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia za osiągnięty wynik)
- Atrakcyjny pakiet benefitów, prywatna opieka medyczna
- Zatrudnienie w renomowanej i nowoczesnej firmie o stabilnej sytuacji rynkowej
- Możliwość rozwoju zawodowego i awansu na stanowisko Key Account Managera \
- Nowoczesne narzędzia pracy
- Pracę w prężnym i zgranym zespole, otwartym na dzielenie się wiedzą
- Szkolenia specjalistyczne oraz dostęp do najnowocześniejszej techniki i wiedzy
- Przyjazne środowisko pracy, otwartość pracodawcy na pomysły
- Stabilną, pełną wyzwań pracę
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
CV prosimy wysyłać na rekrutacja@jakubus.pl